Llicències

Federa’t! Nosaltres et tramitem la teva llicència de ciclisme. Llicencies 2017 (tramitació oberta!!)

Per a aquest any, la Federació Catalana de Ciclisme ofereix dos tipus de llicència esportiva:

Llicència Esportiva  UCI/RFEC  i  Llicència  Esportiva FCC, que permeten participar a les competicions i activitats federades i que inclouen una assegurança d’assistència sanitària en cas d’Accidents i una assegurança de Responsabilitat Civil d’acord amb les prestacions establertes al RD 849/1993.

D’altra banda es crea el Carnet del Ciclista, NO és una llicència federativa i  NO et permet participar en esdeveniments federats ni Competicions ni Marxes/Pedalades Cicloturistes; és una assegurança d’accidents i RC per anar amb bici en les sortides de Club o de forma individual. Cost Carnet Ciclista :  40€

Més info web Federació, clica aquí.

Si esteu interessats/des en federar-vos, cal:

Primer, informar-vos de les cobertures i preus clicant en el següent link: Tipus i preus llicencies 2017

Segon, emplenar el Formulari per la sol·licitud

Tercer: fer l’ingrés del preu de la llicència al següent núm. de compte: La Caixa  ES03-2100-3616-86-2100-199868 on consti clarament el nom del titular de la llicència i la modalitat escollida (un ingrés per llicència).

ENVIAREM UN CORREU PER INFORMAR-VOS DE LA TRAMITACIÓ, SI NO EL REBEU CONSTARÀ COM A NO TRAMITADA.

El període de cobertura és d’un any natural, de l’1 de gener al 31 de desembre.

En les activitats que organitza el club cal estar federat o tenir carnet de ciclista