El Club

El club es fundà el 18 de juny de 1974, i el primer any de vida ja va organitzar la primera cursa federada d’aficionats i juvenils que ha tingut varies edicions més. En aquestes proves, al llarg dels anys, hi han participat corredors que posteriorment van assolir gran prestigi i vàlua: Jaume Vilamajó i Jordi Olives.

L’any 1989 es va fer la 1ª Marxa Cicloturista Verge de Ribera i fins a l’actualitat s’ha anat continuant la seva organització, vàries d’elles incloses en la Xallenge Catalana de Cicloturisme. També durant la seva història ha promogut vàries curses de competició de ciclisme en carretera: cadets, juvenils i proves obertes per aficionats, així com vàries proves de BTT, i en diferents trofeus: Copa Catalana i Copa Lleida.

Aquest club avui compta amb uns 100 socis i col·laboradors que fan possible, amb el seu treball personal, el seu caràcter actiu i garanteixen la continuïtat, animant a tirar endavant l’organització de les activitats i proves que es fan i que es projecten per a un futur proper.

Foto Grup Sallente Estiu 2014